Semestervecka Nr 2 - soligt!

Vaknade till strålande väder, så idag åker bikinin på! Det är spått kanonväder hela veckan och då är det stranden som gäller så ofta som möjligt. Tyvärr har jag lite ärenden att uträtta under veckan, men det ska nog bli tid för solande också!Ska testa min nya solcreme från Biotherm, mitt enda krav förutom att den ska ha ett bra skydd mot både UVA och UVB strålning, får den inte täppa till porerna! Jag får väldigt lätt finnar på bröstet om jag vistas i solen flera dagar i rad med solcreme, och det är ju inte särskilt snyggt. Jag har egentligen torr hy, men problemet är att om jag svettas i solen täpper solcremen (om den inte är tillräckligt bra) igen porerna så det bildas små finnar.

Kommentarer :

#1: Jenny

Hej..va längesen, allt bra hos dig? Härligt med semester :)Här är det underbart väder idag känns att sommaren kommit nu.

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :