Sunday

Första dagen (eller egentligen på måndag) på min 7 veckors långa semester. förstår ni känslan av frihet jag känner just nu? Jag kan göra precis vad jag vill - varje dag! Lyckorus! Jag firar in semestern med en lugn hemmasöndag!

Imorgon tänkte jag mig en sväng på stan - längesen nu. Ska köpa lite nödvändigheter, spana in den rosa västen på Indiska och kika lite efter en snygg klänning till midsommar. Det ska ju visserligen inte vara bra väder på midsommar, men då får det banne mig bli strumpbyxor. Klänning bara SKA jag ha! :)

Kommentarer :

#1: Emma says style, love & rock and roll.

åh så jävla härligt!

skriven
#2: Emma

Shit vad härligt för dig! Som sommarlov på riktigt ju! :-) Ja, klänning på midsommar är ett måste, även om regnet öser ner ;-) Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :