Sunday

När jag kom hem igårkväll fick jag en jättegod middag bestående av strutsfilé och timjanmarinerade potatisar. Mums! Men ni anar inte vad jag provade på under helgen... Jag åt val! Hur häftigt som helst och det smakar och ser ut som entrecôte. Alltid kul att prova något nytt!

Nu sitter jag och slötittar på Nyhetsmorgon och dricker te, (försöker bota min halsont som började igår). Under dagen idag blir det inte många knop, måste ta igen mig efter resan. Puh! Man är inte så ung längre...haha! Ikväll bär det av mot Oslo igen och sista arbetsveckan innan semestern!

Kommentarer :

#1: Emma

Alltid härligt när middagen står på bordet när man kommer hem :-) Skönt med semester! Jag får vänta till augusti med mina två veckor. Ja, haha! man är sliten inte bara en dag efter så fort man är ute på galej, annat var det när man var "ung" ;-)

skriven
#2: Hanne

Deilig å slappe av etter tur:) Var Tromsø gøy?:) Jeg skal også ha ferie neste uke, vi drar til Kroatia på lørdag:) Har dere noen planer? Klem!

skriven

Kommentera inlägget här :