Accessoar-shopping!

Sprang in en sväng på Lindex idag och wow vad mycket snygga accessoarer till en billig peng de fått in! Det här fick följa med mig hem:



- Halsband med en massa kedjor med flätade detaljer på sidan 99:-
- Stor ljusrosa tygblomma 29:50:-
- Armband med guldnitar 39:50:-
- Långt dubbelarmband med silvriga runda nitar 49:50:-
- Ett set med 5 olika armband 79:50:-

Snyggt och billigt va? :)

Just nu sitter jag och pillar med mina naglar. Håller på att göra en nagelförlängning av gelé på mig själv, inte helt lätt, men det går förvånansvärt bra med tanke på att det är första gången jag gör det själv.  Visar resultatet senare! :)

Kommentarer :

#1: Mie

Fine kjøp :) Ser jeg må stikke en tur innom Lindex i morgen, jeg også :D Ha en fin kveld :D

skriven
#2: Elin

Så fina grejer! Älskar såna blommor till håret eller var man nu vill ha dom. ;) Och armbanden är jättesnygga!



Kram!

skriven
#3: Passepartout

halsbandet är superfint!

skriven
#4: Carolina

Åhh, vilka snygga fynd!

skriven
#5: JETS

Åh, nitarbanden måste jag spana in!

skriven
#6: Nathalie

åh måste kolla in nitarmbanden! är en sån armbandoholic just nu! :P

skriven
#7: Patricia

wow.. ja snyggt & ´billigt som du säger!

skriven
#8: Nataly

Jättefina saker du införskaffat där du! :)

skriven

Kommentera inlägget här :