Tips: Hand & Nagelserum

Här är det strålande solsken och ganska varmt idag igen! Det är så otroligt härligt att kunna plocka fram tygskorna och slippa använda stövlarna pga all slask! :) Hoppas även på att få träffa min lillebror idag, han skulle på ett jobb här i Oslo. Himla kul att träffa honom när han är här för oftast flyger han och far överallt, USA, Tyskland, Polen, Danmark, Finland,så jag hinner inte så ofta se honom. Men vi får väl ta en lunch eller fika! :)




Kommer ni ihåg att jag köpte en massa produkter från Nougat London på en mässa här i Oslo i slutet av Januari? Nu har jag iaf hunnit prova det mesta en liten stund och jag måste säga att jag gillar allt, men den här lilla rackaren vill jag trycka på lite extra. Ett helt underbart hand och nagelserum som gör dina händer och naglar silkeslena, luktar gott och är i travel size, dvs perfekt för handväskan! Jag har den även i den stora flaskan, men den står hemma så att man kan ta så fort man tvättat händerna. :) Fick se att Accessora tagit in Nougat London nyligen, och om ni vill prova så slipper ni åka till London! :) En liten travel size på 50 milliliter kostar 125:-, lite pricey men dryyyyyg!

Kommentarer :

#1: Hanne

Så søte produkter:)

Jeg er på jobb i dag, har begynt å jobbe fire dager i uken:) Så nå er jeg bare hjemme på onsdager. Typisk at det er spådd dårligere vær i morgen;) Hvis du er i nærheten av Lysaker en dag så er det bare å si ifra, så kan vi jo spise lunsj sammen:)

Håper du får en fin dag! Klem!

skriven
#2: Jenny Lennartsson

Flaskorna såg ju så söta ut också, lät ju bra att det serumet för händerna va bra då :)

Faktiskt lite sugen på att testa detta..

Va kul att du får besök av din bror idag då:)

Mm påsken är ju inget speciellt igentligen, men blir annorlunda detta året eftersom vi brukar fira hos min mormor o det inte blir så..Men hoppas komma på ngt :)

skriven
#3: anna - live my life.

Ja, jag tycker också att det var ett bra pris :)



Tack snälla du.

Hur är allt med dig idag?



Kram!

skriven
#4: Mia

Vilka underbara förpackningar! :)

skriven
#5: Anonym

Vill du vinna en helt ny mobiltelefon?

skriven
#6: Nadine

Tack! :)



Hand- och nagelserum låter som nåt jag verkligen kunde behöva!!

Ha en toppendag!

skriven
#7: Du Vet Inte

Jaa gud ja.. de e skönt att man inte har problem med de längre hihih..



oo very nice.. mycket trevliga produkter :D

skriven
#8: Johanna

svar:tackar =)



åh va skönt, här fick vi istället ta fram stövlarna och lägga undan tygskorna igen =(

skriven
#9: Ida

Låter ju bra och fina förpackningar, det är alltid ett plus =) Gillar klänningen ovan oxå, sååå läcker färg!!

skriven
#10: Rosanna

sv: haha joo det var det med, tack så mycket =)

skriven

Kommentera inlägget här :