Äntligen Fredag!

Visst vore det härligt att kunna ta fram sina gladiatorer nu? Älskar de här höga sandalerna som Mary Kate Olsen har från Chanel, men jag har ju ett par liknande från Topshop som heter duga och de åker fram i sommar igen! :D


Bild: Photobucket

Idag har jag egentligen massor att göra! :) Inga fel i det. Vi börjar med en en rejäl frukost tillsammans med mamma, sen ska jag hämta ut paket, hämta A som kommer med tåget, käka lunch med honom, lämna in laptopen på lagning, ev fika med en kompis och sen kanske bio, Män som hatar kvinnor. Så det blir en fullspäckad dag!

Kommentarer :

#1: emelie

sv; tack så mycket ! :) a jo det får vi hoppas, du får också ha en bra dag^^



åå gillar skorna fööööör mycket :D

skriven
#2: Alshammar - Style As Lifestyle

coola!

Sv: mår din bästis bättre nu?

skriven
#3: Mie

Ah, de skoene er helt fantastiske! Bianco får inn slike gladiatorer iløpet av våren, og da har jeg tenkt å stå først i kø :D Ha en fin fredag, kos deg masse :D

skriven
#4: ♥ SimplyMalin

Oh jag diggar verklien MK & Ashley olsens stil :D



Ha de finast. :)

skriven
#5: Anonym

Oh, Mk:s väska var verkligen gorgeous!

skriven
#6: Jennie

tack för tipset :)

skriven
#7: Sassy

Jag längtar som bara den efter att kunna gå i pumps och mina nya kilklackssandaler från Monki!

skriven

Kommentera inlägget här :