Bikinis à la Wonderland


Bild: Nelly

Att Nelly har kommit med en ny bikinilinje som heter Wonderland har väl ingen missat? Kollektionen består av bikinis i bandeaumodell med bekväma trosor. Man kan mixa och matcha fäger och mönster som man vill! Lite liknande Vitamin A's bikinis, men inte i närheten av priset! Denna kostar ynka 278:-

Någon av er som har köpt en bikini därifrån och vet om passformen är lika bra som den ser ut att vara?

Mitt enda argument för att få köpa en till bikini utöver mina typ 25 stycken skulle vara om denna satt perfekt! ;P Och den är ju så billig.... (Sa jag att jag älskar bikinis?!? Haha!)

Kommentarer :

#1: Helena

Godmorgon! Nu är jag hemma igen, efter en skön helg i Göteborg. Snygg bild! Hoppas att du får en fin dag!

skriven
#2: Anonym

HE HE snön har smält här !!!!!

skriven
#3: Johanna - MyShoebox.se

Ja, jag fuderar på att klippa av de ljusa, de var redan så fint nötta tycker jag :)



Jag har inte ens börjat fundera på bikinis än...:P

skriven
#4: Your Dream Closet

haha jag håller med dig, hemskt när man måste gå runt med henne helt naen på t-shortarna..



Har själv besällt hem några bikinisar från den kollektionen från nelly :)

skriven
#5: Caroline

åhh det hade jag missat, jag som skulle behöva en sån till min resa, kanske ska ta och klicka hem en idag så hinner jag få den innan jag sticker. (jag har också massor med bikinis men inte av den modellen)



sv: okej, men som sagt det är ju en kul grej och sen får man ju produkter för pengarna också så det är ju värt det. ;)

skriven
#6: Nicole - en blondins syn på saken!!

åh jag skulle verkligen behöva en ny bikini!!! :)



sv; verkar som att nån har lyckats tala vett i skallen på henne :)

Tusen tack för att du röstade cutie!!!!!!!!!

skriven
#7: Jenny Lennartsson

Oj va ju inte farligt pris för bikini..

Ja precis, det blir ju lite skimmer på huden snyggt! Tack detsamma..

skriven
#8: Hanne

Den bikinien var kjempefin:) Jeg har også masse bikinier, men får aldri nok... Det er jo så gøy med noe nytt!

Sv. Så gøy at du skal til Flisa:) Du får hilse;) Shoppet litt der i helgen, og den ene butikken hadde fått inn såååå mye fint fra Odd Molly. Og B-Young på Stormarkedet hadde også masse fint. Men du rekker vel kanskje ikke noe shopping;)

Klem!

skriven
#9: emelie

åå vad fin bikini :D hoppas du får en bra dag :)

skriven
#10: Malin

SV: haha nej jag kan inte sminka mig själv ;) det blir bara fel dock kan jag alltid sminka andra så det blir super snyggt :P



ja men eller hur, att ingen sa ifrån! nej usch!.. fyfan för sverige ibland alltså!

skriven
#11: Natalie

BANDEAU är min absoluta favorit, det är så jäkla snyggt och smart, vem tuusan vil ha ränder lixom ;) slååå till på den, jag har också vart inne och kikat förut ska ju åka till egypten på onsda men jag har nog så jag klarar mig ;)

skriven
#12: Gabriella

svar:tackar

skriven
#13: DaNii

Sexigt

skriven
#14: natta

jätte snygg

skriven
#15: Rosanna

sv: jaa desamma =) hittade med den där bikinin igår och blev helt kär i den så nästan att jag med funderar på att köpa den faktiskt.. =)

skriven
#16: Johanna

Jättejättefina!

skriven
#17: Anna

snygg bikini :D

skriven

Kommentera inlägget här :