Dagens Shopping


Sprang en snabbis på Bogstadveien idag och när jag kom in på Zara trodde jag att jag skulle go bananas, Oh my God vad mycket snyggt de hade! Och vilka skor sen! Men var ändå en duktig tjej och köpte bara ett par skor och ett par jeansshorts, så nu kommer jag gräma mig att jag inte köpte några fler saker....men jag får väl sova på det då... :) Hann en sväng på H&M Trend också och det håliga linnet fick följa med hem! :D


- Gladiatorsandaler med guldiga nitar Zara
- Trashade jeansshorts Zara
- Rippat linne H&M trend

Kommentarer :

#1: Jessica

Snyggt! jag vill också gå på zara. Tyvärr finns inte den butiken där jag bor. Så blir väldigt sällan som jag är där! men det verk som dom fått in massor med snygga kläder. Vad kostade skorna?

skriven
#2: Mie

Fine kjøp!

skriven
#3: Kristin

Vilka härliga köp, våren är verkligen på väg nu det känner man :)



Kram!

skriven
#4: Anonym

- en sötnos dsom dig då! :*



Fina kläder hjärtat!

skriven
#5: sophie

Tack så mycket :)

Snygga skor du köpt !

KRam

skriven
#6: Carolina

Åhh, gillar linnet!

skriven
#7: Malin

SV: haha jag vill också dit :D



vad gör du då?

skriven
#8: Hanne

Så mye fint du har kjøpt, sandalene var FAB:) Kanskje jeg må ta en tur på Zara...;)

Klem!

skriven
#9: Leonora - The Magic Memories

sv; elvis äger verkligen ja :D

skriven
#10: Natalie

Svar: Åh tack! Va roligt att höra :)



Jättefina sandaler du har köpt!



Kram

skriven
#11: Elin

Så fint, alltihopa! :) Nu fattas bara lite värme så man kan ta på sig jeansshortsen med bara ben. :)

skriven
#12: Sassy

Åh, vilket snyggt linne, jag gillar när det är trashigt!



kram

skriven
#13: Anonym

Vilka snygga jeansshorts! Sånna vill jag ha =) Ja, himla skönt att få ordning på allt, nu ser man ju vad man har! Mycket roligare =) God natt! Kram!

skriven
#14: emma

Nämen, det var ju jag =)

skriven
#15: Jag och fotbollsspelarn

Haha ja dom är inte diskreta när dom ligger i en bäddad säng under täcket direkt ;)



Superfina saker! älskar sandalerna

skriven
#16: Passepartout

himla fina grejer, alltihop!

skriven
#17: emelie

Hejsan! Jätte fina skor och shorts, jag blev sugen att spana in de på Zara i Prag till helgen och hoppas de har dem inne. kramar

skriven
#18: Elina

Oh jag gillar allt!

skriven
#19: Hanna

Jeanshortsen ser perfekta ut! Vad tusan jag var ju på zara igår..

skriven
#20: Johanna

riktigt najs!! är med så shopping sugen nu =)

skriven
#21: Patricia

gillar linnet!

skriven
#22: Nathalie

vilka fina shorts! jag är på jakt efter ett par jeansshorts just nu!

skriven
#23: Sofia

Snygga grejer!

skriven
#24: Miss Agda

Superdupersnygga jeansshorts!!!

skriven

Kommentera inlägget här :