Fler måndagar??

Visst känns det som om det är flest måndagar på en månad? Jämfört med fredagar som bara svischar förbi och för att inte tala om helgen?

Just nu sitter jag och räknar dagarna som är kvar till mina 2 veckors ledigt under påsk, men det är fortfarande 3 veckor tills dess...och säkert typ 7 måndagar... ;P

Oh well, jag har haft en jättebra helg iaf, med fika, shopping (visar sen), 2 luncher, en middag, en brunch, samt agerat inredningsguru åt min bror. :)  Veckan som ligger framför mig är precis som förra veckan, bara hotellnätter så jag ska snart krafsa ihop mina saker och ge mig av! Måste hinna lämna in min laptop som strular också, kanske på fredag, det är sådant som blir lidande när man är borta på veckorna.


Bild: Style.com

Ett par sådana här solglasögon från Guccis höstkollektion 2009, skulle jag kunna tänka mig att ha redan i sommar....

Kommentarer :

#1: Jenny Lennartsson

Tack söta du :)

Åh va skönt för dig att vara ledig sen, några resplaner då? Vad jobbar du med föresten, minns inte om jag frågat de, men du verkar vara mkt på resande fot!

Hoppas du får en bra dag & håller med känns som det är en massa måndagar :) Kramar

skriven
#2: Lena

sv: kanske inte behöver, men vill! :P

skriven
#3: Leia

Jo det förstås. Fast den som vann förra året var ju helt okej. =)

skriven
#4: Johanna

visst va den, de där glasögonen va inte så dumma de heller =)

skriven
#5: Johanna - MyShoebox.se

Jag gillade också deras solglasögon!



Jag är inte helt insatt I Twitter än heller, men jag lär mig mer och mer :) Det är ganska kul med de korta, snabba uppdateringarna, men behöver inte planera lika mycket som inför ett blogginlägg :)

skriven
#6: Your Dream Closet-,

Åh jag vill ha påsk, vill äta massa godis :D

skriven
#7: eelinjohanssson

eller hur men nu ska jag iväg och sola :D

skriven
#8: Mie

Så mye du reiser i jobben din! Blir du ikke lei av hotell-livet? :) De solbrillene er kjempekule!

skriven
#9: Christina

Jeg kunne også godt tenke meg et par slike solbriller, helt sorte og store :) Hvis du har sett noen som ligner, ikke nøl med å si i fra :)

skriven
#10: Felicia H

Håller med, måndagar är dryga och man hinner inte med nåt "/

skriven

Kommentera inlägget här :