Godmorgon!

Just nu sitter jag på ett fjällhotell i Lillehammer/Hafjell och har precis ätit en jättegod frukost framför den öppna brasan och snön bara vräker ner utanför fönstren. Otroligt mysigt! Ni vet ett sådant där hotell i timmerstugeformat, där allt är inrett i trä/trästockar med synliga bjälkar och allt! :) Love love love. Men nu är det slut på idyllen, ska snart sätta mig i bilen och börja jobba, men hey, det är min sista dag före helgen så jag ska inte klaga. :)
I helgen vankas det eventuellt party, och äntligen i så fall! Inte för utgångens skull, men då kan jag ha min nya fina partyklänning med öppen rygg og fransar! :D Hihi! :)

I övrigt blir det en administrativ fredag, med några viktiga samtal som jag har skjutit på under veckan...urk...och på söndag blir det förmodligen en date med en av mina gamla vänner som jag inte sett på över ett halvår!

Ska ni göra något kul i helgen?

Kramar!

Kommentarer :

#1: Miss Cali

Men åh! Vill också åka iväg! :)



Ha så mysigt! ♥

skriven
#2: Johanna

ja med, men glömmer alltid av att använda den, å har inte rikgit kommit på vad ja ska ha den till, nåt tips? =)

skriven
#3: Lina

Tack tack..

Åhh va härligt att bo på hotell. Jag älskar hotellfrukost.

Alltid kul att parta när man har ny klänning :)

skriven
#4: Caroline

åhh låter toppen, nej själv ska jag ta det lugnt och sova igen mig lite. Förstår inte varför jag är så seg men det har vart mycket på sista tiden. Åhh kul att se din klänning,den låter svin snygg. ;)

skriven
#5: Sandra

Åh längtar till att åka skidor. Helgen blir kul! Fredag blir parmiddag på restaurang och sen vidare hem till dem. På lördag skall vi på 30 års kalas. Så söndagen har jag reserverat för att sova lääännge!

skriven
#6: Caroline

I helgen ska jag jobba och umgås med mig pojkvän : )

skriven
#7: Hanne

Det hørtes ut som en herlig start på dagen:) Her snør det også masse. Lite planer for helgen, men i kveld skal vi på bryllupsmesse på Glasmagasinet! Det blir gøy:) Håper du får en fin dag sweetie! Klem!

skriven
#8: Hanne

Det hørtes ut som en herlig start på dagen:) Her snør det også masse. Lite planer for helgen, men i kveld skal vi på bryllupsmesse på Glasmagasinet! Det blir gøy:) Håper du får en fin dag sweetie! Klem!

skriven
#9: JETS

Sv: Ja, det här med storlekar är verkligen svårt... Jag har plagg från Topshop i allt från storlek 6 till storlek 12, så jag vet verkligen inte vilken jag ska ta... Jag måste nog prova. Tyvärr.



Men den ser verkligen jättefin ut! Jag måste bara ha den!

skriven
#10: Leonora - The Crazy one

sv; ja det är verkligen härligt :D

allt väl?

skriven
#11: eelinjohanssson

snygg blogg, i helgen vet jag inte vad jag ska göra eller imorgon ska jag iväg och kolla innebandy! vad ska du gör då?

skriven
#12: evelina

sv; äh nja tycker inte jag, lite underhållande faktiskt ^^

skriven
#13: Kamilla

Kika in på min blogg! Har mycket intressanta kategorier, där får ni bl.a. Delta i debatter och diskussioner, ni får skönhetstips, tips om hur man kan förebygga finnar, massor av bilder, hur mycket bra låtar som helst osv osv.

skriven
#14: Anonym

- Jag tycker också den är sjukt bra :) tack gumman,hoppas du också får en bra dag gumman!



Allt bra idag?

skriven
#15: Mie

Det hørtes unektelig "mysigt" ut, men vil vi ikke ha sommer og sol nå? ;) Den kjolen er så fin! For min del blir det slumdog millionaire med samboeren i morgen og girls night out på lørdag ;) Kjør forsiktig i snøværet :)

skriven
#16: MARILENA

Haha aa samma här :/ Men man kan alltid slänga in dem i tvätt maskinen de är ju tyg skor så de borde inte vara några problem :)

skriven
#17: Rosanna

sv: Jaa men visst är dom =) hade jag inte haft typ bara 300 kr kvar att leva på den här månaden hade jag lätt köpt dom, fast kanske gör det nästa månad istället hehe

skriven
#18: Emelie

ååå tack så hemskt mycket ! detta hjälpte verkligen :) ^^ hoppas du har haft en toppen dag ... puss puss :)

skriven
#19: Matilda

Sv: Tack så mycket ;) Detsamma :)

skriven
#20: Bea

vad mysigt att va på hotel! jag älskar hotell frukostar, det e nått speciellt över dem, så mysigt :)

skriven

Kommentera inlägget här :