Naglar - 2 veckor

Jag sitter som vanligt med mitt morgonkaffe och planerar dagen, vilka samtal som ska ringas, vilka kunder som ska besökas, vilka order som ska skickas och allt däremellan. :)  Kluddar på min "Att göra"-lista, är en person som älskar listor och det är så skönt att få stryka över en rad när man är klar med den! Men samtidigt får man ju stenkoll på allt och då glömmer man heller inget, vilket är meriterande i alla yrken vad jag vet. :)

Många undrar ju såklart om mina gelénaglar från Depend fortfarande håller. Och ja det gör de! Inte en enda nagel har gått av eller spruckit, men det börjar bli dags för ett efterfyll nu.

Se bort från mitt avskavda nagellack, har helt enkelt inte hunnit måla dem under veckan! ;)



Det bästa tipset jag kan ge för att de ska hålla så här länge är att lägga på fler lager av gelén. Det står att man ska lägga på 3 tunna lager i bruksanvisningen, men av erfarenhet så såg jag att de blev alldeles för tunna ändå så jag lade på det dubbla och som sagt har de hållit galant! Tänk också på att vara väldigt noggrann när du sätter på tipparna, ju bättre tipparna passar på naglarna desto längre håller de. :)

Kommentarer :

#1: Alshammar - Style As Lifestyle

naglarna verkar bra!

ha en fin dag:)

skriven
#2: anna - live my life.

Hehe, så tänker jag också ;)



Allt är toppen med mig, lite trött men jag ska inte klaga, för det är fint väder :)



Kanske ska prova att göra naglar själv, mina blev så förstörda sist jag gjorde dom. Blir dina slitna?





kram!

skriven
#3: Lena

sv: Tack! Ska försöka hitta nå snyggt, hehe ;) hoppas din dag också blir jätte bra! Kram!

skriven
#4: Evelina

Fin nyans på nagellacket :)

skriven
#5: Mie

Fin rødfarge :) Ha en super dag!

skriven
#6: Jenny Lennartsson

Va kul att naglarna fortfarande sitter o är fina..

Jag skulel behöva göra ngt med mina korta & fula, men ska lägga på ngt lack ikväll tänkte jag..



Mm tror också att paris & milano är underbara städer, london har jag inte heller vart o det verkar ju som man måste åka dit en gång i livet iaf :)

Åhh va ressugen jag är!

Kram

skriven
#7: Victoria

sv: jag trivs jättebra här i London! Att flytta hit var bland det bästa jag gjort!



Åh jag måste också göra något åt mina naglar. Det där som du provar lät ju ganska bra :)

skriven
#8: Jennie

hehe sitter med här med avskaft nagellack :P haha

skriven
#9: Jenny Lennartsson

Tack söta du..Hoppas du också får en underbar dag! Och att solen skiner i norge :)

Kramar

skriven
#10: Hanne

Jeg er gjerne med på en lunsj i morgen, det blir koselig:) Vi har en ganske okay kantine på jobben faktisk, så vi kan spise der? Ellers er det også et sted med veldig gode baguetter i nærheten. Det kan vi jo bestemme i morgen:) Høres det okay ut?

skriven
#11: Hanne

Jeg bestemmer selv når jeg har lunsj, så vi kan ta det når det passer deg:) Kantinen er oppe fra 11-13. Adressen er Vollsveien 2A, Lysaker. Du kan jo sende meg en SMS når du vet sånn cirka når du kommer? Så kommer jeg og møter deg utenfor:)

Det blir kjempekoselig å se deg igjen:) Klem!

skriven

Kommentera inlägget här :