Godmorgon!

Söndagsmorgon och fördelsedagskalas! Idag kommer hela tjocka släkten hem till oss och firar! Vi har laddat upp med tårta, kaffe och avec, samt storstädat hela lägenheten för att inte göra släkten besvikna! :) Puh! Nu är det iaf klart och det ser riktigt fräscht ut!



Fräscht med tulpaner, vide och pinnar!

Just nu slökollar jag lite på Vasaloppet, jäklar vad tränade de är! Jag skulle inte orka staka sådär i 2 minuter utan att se helt färdig ut! :)

Innan kalaset ska jag med min bror på IKEA en sväng. Han och hans tjej har flyttat isär och det var hon som hade de flesta möblerna, så nu är det storshopping på G! :) Måste vara med och övervaka det hela så att det blir stil på sakerna... ;) Haha! :D

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer :

#1: Hanne

Så fint kjøkken dere har:) Vi ser også på Vasaloppet, og etterpå skal vi på middag hos svigerforeldrene. Ha en fin dag, og kos dere med bursdagsfeiring:) Klem!

skriven
#2: Lina

Fint kök du har =)

skriven
#3: melissa

SV: usch ja.. det r förjävla hemskt. :(

skriven
#4: Mie

Så fint det var hjemme hos deg :) Vi nyter en rolig søndag foran tv'en. Senere skal vi på middag til svigermor :) Kos dere med bursdagsfeiring og IKEA-tur ;)

skriven
#5: Leonora

sv; d samma :)

allt väl?

skriven
#6: anna

fina blommor och ett riktigt fint kök :)

skriven
#7: Anonym

Hej! :) Fint. Skulle bara vilja tipsa dig om mina egen designade smycken som jag säljer på min blogg, www.superiorbyfr.blogg.se , hoppas du hittar något fint! / Superior by JFR

skriven
#8: Anna

Åh vad snyggt kök :D

skriven
#9: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Oj vilken underbar lägenhet du har! :D

skriven
#10: Solli

Låter som en trevlig dag! Jag måste oxå ta mig till Ikea ngn dag...har en liten lista på saker jag måste inhandla därifrån :o)



Vilket fint o mysigt kök ni har förresten!

Stor kram!

skriven

Kommentera inlägget här :