Inspiration


Bilder: Forever 21

Så här vill jag se ut i sommar! Rakt av! Hot Hot Hot!

Kommentarer :

#1: Mia

Ja tack, jag med. :)

skriven
#2: Anonym

- Jag älskar blåa,gröna och gröngråa ögon,de är så jävla fint! Funderar på att köpa linser faktiskt :)

skriven
#3: Hanne

Jeg elsker looken til høyre, såååå fin:) Toppen var superfin! Håper du har en fin kveld! Klem!

skriven
#4: frida

drit fine plagg!

den kjolen der og de skoene er min drømme stil når jeg blir stor:Dhehe

skriven
#5: Miss Agda

Japp, det såg verkligen inte dumt ut!!

skriven
#6: Mie

Kjempefint! Ser gjerne slik ut jeg også, men må kanskje gro litt lengre ben da, hehe.. Beklager humoren, trøtt nå :) Håper du har hatt en fin dag! Klem.

skriven
#7: Elin

Snyggt!! Synd man inte var så lång och smal bara ;)

skriven
#8: Malin

SV: jo men precis, alltid skönt efter men aldrig under ;)

skriven
#9: BJERNHAGEN - are you ready to rock?

oh, tack så hemskt mycket :D fan va kul o höra.

du får hålla dig uppdaterad!

skriven
#10: Anna

Inspiration indeed! Kolla gärna in min garderob på http://www.fabset.com/smulan



kram

skriven
#11: Helena

Godmorgon! Ja det var snyggt! Ha en jättefin dag!

skriven
#12: stina

du gissa rätt:)



snygga kläder:)

skriven
#13: Jenny Lennartsson

Tack snälla :)

Så vill jag med gå klädd!

skriven
#14: Jenny Lennartsson

Hoppas du får en bra dag söt! Kram

skriven
#15: kristin

Ja det är jätteskönt :)

Så där till vänster skulle jag die for to get!

skriven
#16: Jag och fotbollsspelarn

Godmorgon vännen.

Ja du måste se den filmen också, den va grymt bra. Jag måste se slumdog så fort jag kommer hem från usa sen! Berätta va du tycker om den sen när du sett den :)

kram

skriven
#17: Caroline

åhh håller med så snygga saker, har du beställt från forever21 någon gång, jag är lite feg har inte vågat det ännu, vet inte hur det är med frakt/tull osv.?

skriven
#18: anna - live my life.

Himla snyggt! Men det är ju från forever21 så vad hade man förväntat sig? ;)



Hoppas att jag orkar träna idag istället, behöver nog det för att kunna bli pigg och glad igen :D Kramar!

skriven
#19: Sweet life style

Godmorgon! :)

skriven
#20: EMMA

Jag är inne på min andra termin så jag har all ett tag kvar. 2,5 år för att vara exakt. Men tiden går fort när man har kul. Kram

skriven
#21: Anonym

mm vänstra var skitsnygg

skriven
#22: Linda

var ju och handlade igår :)

skriven
#23: Nicole - en blondins syn på saken!!

inte riktigt min stil men fint på andra :)



sv; mmm måste oxå sätta i gång & jogga, lite kallt än dock :/

skriven
#24: Josefine

Jag meeed!

skriven
#25: HANNAH

Ja det var faktiskt kul, men inte så kul som jag hade tänkt att det skulle vara. Alla har tjatat om hur kul det är så jag har antagligen byggt upp värsta bilden ;P

skriven
#26: Du vet inte

Jag älskar dom kläderna som finns i den butiken...

va i usa för 2 år sen... Köpte tre plagg där och har kvar dom fortfarande.. de e grymt bra kvalite

skriven
#27: Du vet inte

Ja absolut hehe

skriven

Kommentera inlägget här :