Krångel Krångel


Jag i Alicante vid den här tiden för 2 år sen


Har försökt komma in på blogg.se i en hel timme nu men "sidan kan hela tiden inte visas" kommer upp på skärmen. Till slut (nu) kom jag in. Gäller att inte göra några förhastade moves så att det stängs ner igen... Hjälper gör det inte heller att min söta lilla rosa laptop har strejkat på musknappen (!) så jag kan inte klicka med musen alls! Den fick spel i lördags och har vägrat återgå till det normala, så det får bli en inlämning på den till helgen, suck. Den är trots allt bara 2 månader gammal! Är så trött på tekniksaker som bara krånglar hela tiden!! En tv krånglar inte en hundradel så mycket som en data skulle jag vilja påstå...eller en mobiltelefon för den delen. Till det ännu värre är nu att jag bloggar från min gamla laptop som det tar ungefär 35 minuter att starta upp (nä...jag överdriver inte det minsta!) och lika seg är den vad det gäller att surfa. Det förtar ju mycket av glädjen när det tar flera minuter att ladda varje sida...Ååååååhhhh!

Anyways, nu har jag iaf kommit fram till Trysil och ska snart gå ut och få mig något att äta! Här är skidsäsongen fortfarande i full gång och hotellen nästintill fullbelagda, vilket gör att hotellpriserna blir snuskigt dyra under säsong. Oh well, inte jag som betalar...men ändå.

Nä nu får det vara slut på gnatandet! :) Ska trotsa datorn och blogga lite mer efter maten! :D

Kramar!

Kommentarer :

#1: Em

Kikar in igen... :) Haft en bra dag?

skriven
#2: Alshammar - Fashion Lifestyle

är väskan äkta?

skriven
#3: DG

Sv. Tack ska du ha.

Du är faktiskt ganska söt ;)

skriven
#4: Hanni

VIlken härlig bild! Det vore så skönt att åka på semester till något varmare ställe nu. Snygg väska! :) Kram!

skriven
#5: Evelina

Coolt med en rosa dator :)

skriven
#6: HANNAH

Gaaah, vill utomlands nu! Hatar sveriges väder.. en månad sommar, 3 månader vår (om man har tur) och 8 månader med regn, blåst och kyla!

skriven
#7: Lina

så himla skönt att åka utomlands på vintern,.

skriven
#8: Hanne

Utrolig irriterende når laptopen streiker! Man får bare lyst til å kaste den i gulvet... Men da blir det vel bare verre, haha:) Fint bilde av deg:) Håper du får en fin dag! Fikk veldig lyst til å dra til Trysil nå kjenner jeg... Klem!

skriven
#9: MARIANA-DG

bilden ser så härlig ut :)

skriven

Kommentera inlägget här :