Nedsatt pris

Vill bara tipsa om att de här superfina ankelbootsen med peeptoe i svart (som jag för övrigt hade på min senaste outfitbild) är nedsatta med en hundring, så nu kostar de bara 499:-  Inte illa för sådana här godingar i riktig mocka! :)


Bild: Modekungen


I övrigt sitter jag på hotellrummet och har precis beställt roomservice! Maaat! :D Mums! Idag hade jag dessutom tur med rummet. Ibland på veckodagar så är hotellen inte speciellt fullbelagda och då kan man få bo i riktigt fina rum till ett bra pris, så idag befinner jag mig på Penthouse Floor! Lyx! :)

Kommentarer :

#1: sophie

ja men verkligen, jag skulle slå ihjäl mig haha.

skriven
#2: Anonym

Snygga & vilket bra pris sen!

skriven
#3: Emma says style, love & rock and roll.

Snygga & vilket bra pris sen!

skriven
#4: MARILENA

Du har blivit utmärkt i min blogg :D

skriven
#5: MARILENA

Du har blivit utmärkt i min blogg :D

skriven
#6: MARILENA

Du har blivit utmärkt i min blogg :D

skriven
#7: Johanna - MyShoebox.se

Jag blir mer och mer sugen på de blå :)

skriven
#8: JETS

Sv: Jag vet!! Är lite sugen på de bruna också, haha.



Trevlig kväll!

skriven
#9: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Svar: Oja det var super gott! Sånna där grejer är verkligen ett stort plus med att jobba extra på en tidning :) 3 rättersmiddag med dryck säger iaf inte jag nej till fattig som man är just nu :P haha

skriven
#10: Kristin

Jag tyckte väl jag kände igen det! =)kram

skriven
#11: Passepartout

de är riktigt fina.

skriven
#12: Patricia

de är på väg till mig =D

skriven
#13: Patricia

oj nej mena h&m kavajen haha hade 2 sidor uppe

de där skorna är förresten jätte fina! påminer om jimmy choo

skriven
#14: Emma

Snygga! Bra tips!

skriven

Kommentera inlägget här :