På svensk mark

Jaha då har man kommit hem till mamma och pappa och ska vara här till imorgon kväll.  Imorgon på dagen blir det förmodligen en lektstund med brorsan och lite shopping! Skulle egentligen behöva några nya krämer till ansiktet, men funderar på att göra en beställning från Strawberrynet, vilket blir billigare och så har de större förpackningar. 

Har fått förfrågan från några av er läsare om att visa upp mina guldkorn ur min garderob
och imorgon tänkte jag börja med att visa er några av mina favoritskor! Spännande spännande! :D Så stay tuned! ;)

Ska ta och packa upp väskan och sen blir det nya numret av Chic!  :)



Sov så gott!

Kommentarer :

#1: Sofia

finns som örhängen om man hellre vill ha det :)



jag blir alltid så shoppingsugen när jag läser sådana tidningar.

skriven
#2: Mia

Hörredu du som har koll, vi pratade om strawberry.net några stycken och hur är det egentligen med tullen. Ger de en tillbaka ens pengar för det eller har de slutat med det? För då tjänar man ju verkligen inte på det.



Kram Mia



PS. Vad söt du var i nya klänningen längre upp! Blev nog en succé på den där middagen..

skriven

Kommentera inlägget här :