Piskan viner i knutarna!


Eftersom jag aldrig har tid att göra egna smoothiesar på morgonen så är detta ett väldigt bra substitut!

Godmorgon!

Idag är det en riktigt tuff dag på jobbet - städdag och kontrolldag. Kontrolldag i den bemärkelsen att det kommer en inspektör som ska se över alla våra elektriska kopplingar (???, don't ask, jag vet inte riktigt vad han ska hit och göra, de enda elektriska kopplingar vi har är de som går mellan datorerna, resten är ju fastighetsvärdens magont....) och som vi alla vet så hör ju inte dammråttor och elektricitet ihop. Huja. Så fort jag druckit upp min lilla smoothie ska här sättas igång! Piskan viner, mellan kl. 12-16 kan snubben dyka upp, men å andra sidan jobbar man som bäst när domedagen är nära...Haha! :D

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Hanne

De smoothiene'er faktisk veldig gode:) Håper du får en fin dag, og at inspeksjonen går bra! Det gjør den helt sikkert:) Stor klem!

skriven
#2: Mia

Jag brukar också ta en Froosh som alternativ :) Hoppas att arbetsdagen går bra ändå! Kram

skriven
#3: Jag och fotbollsspelarn

Oh, det låter jobbigt, tycker inte om kontrollmän, om dom så ska kontrollera sladdar eller ekonomin. Good luck :)



Kram

skriven
#4: Mikaela

Det där såg riktigt gott ut! :)

skriven
#5: Mie

Ha en fin dag :D

skriven
#6: mindy

God eftermiddag snäckan..Mums vad gott det hade varit med juice.Hoppas att du har en skön tisdag med massa sol & varmare klimat.kram

skriven

Kommentera inlägget här :