Tillbaks på ruta ett

Jaha då var man äntligen hemma i Oslo igen då! Skönt! Ska ta en dusch och sen krypa till sängs, är helt utsliten! 

Idag har jag köpt ett jättefint bohem/indian-liknande halsband från Arts & Crafts, visar hur det ser ut imorgon! :D

Och på tal om imorgon så ska jag vid halv elva på vaxning på Afroditeklinikken här i Oslo, ben och brasiliansk blir det.  En riktigt duktig tjej som vaxar mig, snabbt och nästintill så smärtfritt (eller ja....i möjligaste mån) som det någonsin kan bli! Hon är noga och det är väldigt viktigt! Hatar att komma hem efter ett salongsbesök och inse att vaxaren har missat några hårstrån! Irriterande! Sen är de roliga och trevliga och har alltid bra erbjudanden på allt från hårklippning till ansiktsbehandlingar. 

Imorgon tänkte jag mig även en sväng in på GinaTricot och prova den här kjolen:

Bild: GinaTricot  

Kommentarer :

#1: EMMA

Jag har letat efter en bra vaxare i Oslo. Tack för tipset. Ska ringa och boka tid med en gång :) Kramar

skriven
#2: Elin

Tack :)



ÅH den kjolen är så himla fin! :)



Kram

skriven
#3: Ida

Lovely=)

skriven
#4: Rano

Jätte fin kjol! :)

Ha en trevlig fredag!

skriven
#5: celine

Åååhh, vilken vacker kjol!

skriven
#6: Emelie

Åh vilken fin kjol!

skriven
#7: Hanna

Kjolen är supersöt också spanat in den :-)

skriven

Kommentera inlägget här :