Costume Institute Gala

Har suttit och bläddrat mig igenom alla bilder från Costume Institute-galan och jag har plockat ut mina favoriter:


Överst t v: Ivanka Trump i en underbar skapelse i sommarens snyggaste färg, puderrosa.
Överst t h: Elizabeth Hurley ser fantastisk ut, även hon i puderrosa med fina rosdekorationer.
Nederst t v: Michelle Alves strålar med sin fina mage, i en enkel men vacker klänning från Marchesa, som för övrigt gör alldeles underbara klänningar enligt min mening.
Nederst t h: Heidi Klum bryter av med en mörk klänning och matchar svart och blått. Snyggt!


Överst t v: Jessica Alba i en söt liten blå kreation, med vad med strumpbyxorna? Come off!
Överst t h: Anja Rubik är coolt snygg i säsongens hetaste designer Balmain, men jisses så smal hon är!
Nederst t v: Caroline Winberg kör på den lilla svarta men hottar upp med detaljer på skor och väska. Riktigt stylish!
Nederst t h: Daria Werbowy kör på kvällens sexigaste och mest partyvänliga look. Så här vill jag se ut på nästa fest!



Överst t v: Miranda Kerr har kvällens mest vågade klänning med fransar nästan överallt. Svårburet, men hon gör det galant!
Överst t h: Erin Wasson är superhet i sina skinnbyxor och långa kavaj med håret uppsat i en slarvig tofs på sned.
Nederst: Snyggaste urringningen i ryggen står Kate Moss för. I die.



Vill du se alla bilder från galan? Klicka HÄR

Kommentarer :

#1: Passepartout

Daria = Smokin' hot!

skriven
#2: Hanne

Masse fine kjoler, Elizabeth Hurley var min favoritt:)

skriven
#3: Elin

Ja riktigt härligt! Tack :D

skriven
#4: Helena

Oh vad snyggt. Jag älskar nog mest den puderrosa färgen, så läckert! Ha en fin dag!

skriven
#5: JENNY

Jätte fina bilder på snygga personer! Hoppas det är bra hos dig!

Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :