Mina Maxi-favoriter

Jag tycker det är otroligt snyggt och bekvämt med Maxi-klänningar och än så länge har jag ett par-tre stycken som hänger i garderoben, mest lite finare varianter. Jag skulle verkligen behöva några snygga vardagsklänningar i maximodell som jag kan matcha med flats, några guldarmband och stora örhängen.

Jag har suttit och spanat igenom de flesta onlineshopar efter snygga vardagsmaxiklänningar och det här är mina favoriter:


Smirk 1499:- Nelly.com Denna ser lite kort ut på modellen, men den är förmodligen alldeles perfekt för kortisar som mig på ynka 160cm, med flats till. Den får ju inte släpa i marken.... Mönstret är underbart och den känns sådär lagom fin.


H&M 398:-  Bargain price. Ser snygg ut i modellen och jag gillar mönstret.


edc 799:- Ellos. Snyggt mönster och en klänning som passar släktkalasen perfekt!


Haléns 299:- Gillar färgerna och känns vardagssnygg helt enkelt.


South 649:- Haléns. Wrap-modell i lite mer påklädd modell med söta volangärmar och fin ringning.


Haléns 249:- Blommigt och billigt! Snyggt med volanger.


Haléns 399:- Den här har jag bloggat om tidigare. Snygga färger!


Forever21 ca 300:- Snyggt med annan färg på överdelen.



Forever21 ca 200:- En enkel helsvart är heller aldrig fel.


Milly ca 6400:- Net-a-Porter. Fantastiskt fin klänning, minus för priset....


T-Bags ca 2000:- Net-a-Porter. Otroligt fina färger och så gillar jag skärningen över bysten.


Tibi ca 4900:- Net-a-Porter. Vackert mönster.


Pepe Jeans 999:- Modegallerian. Gillar bystpartiet!


Cosabella 1950:- Asos. Snygg knytning runt halsen och enkelt men snyggt mönster.


Unique Boutique ca 3400:- Asos. Min personliga favorit! Snyggt Emilio Pucci inspirerad med snygga detaljer, okej, kanske mer en festklänning, men var bara tvungen att ta med den!


Victoria's Secret ca 1000:- Läckert med orange, turkost och lila tillsammans.


Victoria's Secret ca 600:- Härligt grön och blå i färgerna!


Hittade ni något favorit?


Det här är min favorit sedan förra sommaren, som kommer användas flitigt i sommar också! Köpt i Rom.

     

Kommentarer :

#1: Jag och fotbollsspelarn

Åh den andra uppifrån var grymt snygg, älskar mönstret!

skriven
#2: Mie

Mye fint her. Min favoritt er den fra H&M.

skriven
#3: Hanne

Så mange fine du har funnet! Min favoritt er nok den blå og grønne fra Victorias Secret, den var veldig søt:)

Sv. Jeg skal også prøve å bli flinkere med hudpleien nå, kanskje gå hver 6-8 uke i hvert fall. Det er jo viktig å investere litt i huden:)

Klem!

skriven
#4: Emma

Oj vad många fina klänningar! Jag ska vara tråkig och erkänna att jag vill ha en helt i svart, den från forever 21 var ju himla fin och billig! :-)

skriven
#5: Nathalie

maxiklänningar är såå fint! dumt nog klippte jag av en maxiklänning jag köpte för 2 år sen, men det var så genomskinlig så att jag knappt kunde gå runt i den. :)

skriven
#6: Patricia

maxi klänningar är läckra!

skriven
#7: Hanni

Finns så många snygga maxi nu, men jag får säga att min favorit av dessa är den du hade!

skriven

Kommentera inlägget här :