Helgen

Som vanligt rusar helgen iväg, men den här har varit lite mer späckad än vanligt. Drog igång med att fira en kompis som precis tagit körkort och tog en provtur med bilen, sen var det dags att agera personal shopper åt lillbrorsan. På fredag kväll var det bara att åka tillbaka till Oslo med trevligt sällskap för att inte missa släppet av Jimmy Choo for H&M. Och jag köade och köade i evigheter...
 
Shoppingen med brorsan, här sitter vi och fikar och beundrar vår "fångst"; nya skor från Tiger, pikéer från Tommy Hilfiger och Ralph Lauren, V-ringad tröja från Lyle & Scott, tre T-shirtar och fyra Björn Borg kalsonger. Han blev nöjd! ;) 

Jag köpte ett par skinnbyxor från H&M, de som hänger till vänster.

Utanför H&M på Karl Johan i Oslo klockan åtta på morgonen...och inte blev jag bland de 160 första till skorna och accessoarerna trots att jag var där så tidigt. Tv var där och intervjuade och de som stod först i kön hade stått där sedan halv fyra på morgonen...och ja vad säger man...man kan inte annat än unna dem att få komma in först! Som tur var fanns de skor jag ville ha kvar efter tolv när de öppnade för alla och jag kunde efter ytterligare en timme och fyrtio minuter i kö äntligen lägga vantarna på dem. 


Visst är de snygga? ♥

Klackarna åker nog på redan till julbordet...

Kommentarer :

#1: Patricia

Har (hade) samma fast i blått, tyckte de var lite obekväma :( älskar ballerinorna, hade tyvärr inte råd med det!

skriven
#2: Frida

Var ballerinaskorna normala i storleken?

skriven

Kommentera inlägget här :