Önskelista...

Förra året vid den här tiden hade jag redan skrivit klart önskelistan och började handla julklappar redan i oktober! I år har jag inte haft en tanke på julen, bara att det är något som är långt, långt borta än så länge. Kanske beror det på att det har varit en kaotisk höst med mycket att tänka på och ta ställning till gällande livet, framtiden och mina nära och kära. Men nästa helg är det redan första advent och det är dags att finna julstämningen, dricka glögg, äta pepparkakor och mysa med tända ljus. Ska försöka knåpa ihop en önskelista också eftersom mamma frågade om den igår...Hur går det för er? Har ni börjat tänka på julen? 

En återkommande punkt på önskelistan är en Chanel 2.55, som jag fortfarande inte har kunnat köpa eftersom jag inte varit i t ex Köpenhamn, Paris eller London den senaste tiden. Ett par röda sulor från Louboutin vore inte heller fel, peeptoemodellen med inbyggd platå i patent tycker jag är snyggast.

Kommentarer :

#1: sandrao

hej. tänkte höra hur du upplever att jimmy choo skorna är i storlekarna? har strl 37 men har beställt 2 av 3 skor i 38 då det inte fanns i 37 som jag vanligtvis har...

skriven

Kommentera inlägget här :