Powerring

Den här fantastiskt fina ringen från Just Cavalli provade jag igår och jag skulle ha slagit till direkt om den inte hade varit lite för stor i storleken. Kanske finns den i fler storlekar, men det var tyvärr den sista som butiken hade kvar.
Men visst hade den passat jäkligt bra på mitt finger? ;)

Idag är det jobb som står på agendan och kanske eventuellt en vaccination mot svininfluensa. Ca 630 000 norrmän är sjuka i svininfluensa just nu och om man ser till antalet invånare (4,5 miljoner) är det skrämmande många.

 

Kommentarer :

#1: Johanna

den är superfin den där ringen.

skriven
#2: nichole

hejsan ! bra blogg. men jag undar ; hur hittar du kläderna du lägger upp ?

söker du bara på google ?

svara gärna till min blogg !

www.nicholetoren.blogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :