Djurplågeri

Finns det något jag verkligen hatar, så är det djurplågeri och genom att köpa produkter från plågade djur stöder man metoderna som de använder. Att länder med dålig utbildning eller dåliga redskap fortfarande inte slaktar djuren på det mest effektiva sättet är absolut inte okej, men mer förståeligt, MEN inte trodde jag att Australien hade så dålig koll på sin produktion! Ett västerländskt land som vet precis vad de gör, men fortsätter göra det för att det är billigt! Så nu blir det inga UGG's, det kan jag lova er!

Kommentarer :

#1: little Miss Muffin

nej blä, det visste inte jag heller, Tur att jag inte köpt nått par ännu, nu blir det garanterat inget för mig.

skriven
#2: Emmelie

Fy fasen va hemskt! Jag förstår inte hur en människa kan vara så vidrig! Fy fy fy!!

skriven
#3: Anette

Det er helt jævlig! Australia er FÆLE på hvordan de behandler sauene sine! Er heldigvis flere og flere firmaer som tar avstand, som f.eks H&M! Det er bra! Bare så UTROLIG synd Uggs ikke gjør det, og Uggs er så populært!!! Stakkars dyr!!!!

skriven
#4: Johanna - MyShoebox.se

Fy fan så jävla hemskt!

skriven
#5: Hanna

Jag vågar inte ens titta men jag följde debatten förr året om merinullen om det är det klippet handlar om? Helt sjukt! Men tror att de flesta stora kedjor har tagit avstånd och plockat bort det ur sitt sortiment nu. Iallafall alla butiker inom Varnergruppen som jag jobbar hos.

skriven
#6: Elin

Fyfan vad vidrigt! Får ont i magen när man ser sånt här, fattar inte hur man kan göra nåt sånt mot oskyldiga djur!

skriven

Kommentera inlägget här :