Monday


En ny vecka med massor av saker på att-göra-listan, (japp jag har en på riktigt, så himla smidigt att bara bocka av och sen glömmer man inget heller!), trots att jag tagit ledigt från jobbet den här veckan är jag inte "ledig" i den bemärkelsen att jag har semester.

När det inte gäller jobbet eller private stuff så ska jag:

- Försöka bli klar med garderoben, har ju bara hunnit med koftorna(?!?) än så länge och de blev norpade direkt i helgen! Skönt när man kan ge bort saker och inte behöva slänga OCH att mina gamla paltor (läs: köpta förra året och använda 2-3 gånger) uppskattas.

- Sen är det mitt Topshop-paket som jag fick i förra veckan men inte hunnit visa er än, tyvärr är jag inte helt nöjd, jag förklarar varför då.

- Träffa en barndomskompis för en födelsedagsfika - måste köpa present!

- Spana in ett par riktigt snygga haremsbrallor à la Helmut Lang på Lindex.

- Vaxning.

- Sy upp och in jeans.

Och säkert mer när allt kommer omkring lite längre fram i veckan. :)


Vad ska ni göra under veckan? Något spännande, eller bara jobb eller plugg?



Kommentarer :

#1: Johanna - MyShoebox.se

Jobb, jobb, jobb, inte mer spännande än så tyvärr :)

skriven
#2: Patricia

Sötnos! fin bild :)



själv ska jag jobba lite, vi har precis skaffat en till katt! så det finns en del att göra här med tanke på att vi redan har en katt, och hon är väldigt svartis! :(

skriven
#3: Veronica

Patricia: Oj då! :D Vad roligt med en ny katt, vet ju att du pratade om det! Vilken ras blev det? :)Ja det blir nog så i början, kan tänka mig att min också skulle vara svartis om det kom en ny katt som alla brydde sig lite extra om!

Kram!

skriven
#4: Patricia

Det blev en siames :D en bruntabbymaskad, han är jätte fin! ser ut som ett lejon.. vit lejon då!



kram

skriven

Kommentera inlägget här :