Till Salu!



Det är med sorg i hjärtat jag måste sälja de här supersnygga peeptoe'sen. Tyvärr har mina fötter växt/svällt under det gångna året och de är nu tyvärr för små! De är i äkta mocka och båda paren i strl 35. De svarta har jag använt ca 4 ggr, medan de blå är helt nya, endast provade. Köpta hos Modekungen. För fler bilder, frågor eller vid intresse, maila mig på [email protected]

Pris: 350:-/par+porto. (Nypris: 599:-)

Någon som har ett par 36:or som skulle vilja sälja eller byta?



Snygg dressad playsuit från Topshop, helt ny med lapparna kvar i strl 10, dvs 36/38, men mer en 36:a om ni frågar mig. Köpte min andra från Soaked in Luxury i samma veva och denna blev bara hängandes. Gjord av 100% siden.
Maila vid frågor, fler bilder eller intresse, [email protected]

Pris: 250:- +porto. (Nypris 400:-)



Helt ny väska, aldrig använd, från Esprit. I större modell med mörkblått canvastyg och snygga skinndetaljer. Perfekt som strandväska eller mindre övernattningsväska. Maila vid frågor, fler bilder eller intresse, [email protected]

Pris: 300:- +porto. (Nypris: 699:-)

SÅLD!


 

Kommentarer :

#1: Johanna - MyShoebox.se

35! Har du så små fötter? jag tyckte jag hade små som oftast går på 36or. Hur är de i storlek?

skriven

Kommentera inlägget här :