Arrived



Idag kom min Elise Ryan-klänning som jag beställde häromdagen och så himla fin den är! Fantastiskt fin och välgjord spets!

På schemat idag står en jobbresa tur & retur för att besöka en kund och sen ikväll blir det pensionärsvarning på mig...BIG TIME!  Jag ska nämligen iväg och spela bingo (ni vet sådan där föreningsbingo...typ) med en kompis och hennes kille, de tar verkligen sin uppgift på allvar att vara ute och rasta på mig nu när pojkvännen är i Hong Kong. :) I'll let you know if I win! :)

Kommentarer :

#1: Hanne

Hey sweetie:) Hvilken størrelse kjøpte du? Den er såååå fin! Håper du får en strålende fin helg! Klem, Hanne

skriven
#2: Veronica

Hanne: Tack detsamma gumman! :) Jag köpte storlek Small. :) Kram!

skriven
#3: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

Åh har letat efter den här klänningen, möjligen inget du skulle vilja sälja ? :)

skriven
#4: Veronica

Jag är jättenöjd med den och behåller den en stund till! Hojtar till om jag kommer på andra tankar! :)

skriven

Kommentera inlägget här :