Test av torrshampo


Jag är ett stort fan av Kisby's torrshampo, det enda jag kan klaga på är att det är oparfymerat och i vit puderform, så om man inte borstar igenom håret ordentligt kan det se lite gråvitt ut i hårbotten på mitt mörka hår. Därför frågade jag min frisör om hon hade något annat som hon kunde rekommendera och då tyckte hon att jag skulle testa detta från Toni&Guy. Jag har testat det några gånger nu och det är absolut ett bra och prisvärt torrshampo. Till skillnad mot Kisby är detta i sprayform och man märker inte att det färgar hårbotten. Det är parfymerat, kanske inte jättegod doft, men absolut helt okej. Det tar bort det feta och "otvättade" men det ger inte lika mycket volym som Kisby, som jag ibland använder i nytvättat hår för att skapa extra volym till exempelvis partykvällen.

Betyg: 4/5

Kommentarer :

#1: Sofia K

Det där torrschampoot använder jag! Gillar det massor. En räddare i nöden vissa dagar. Minus dock för att det blir väldigt "blött" på det stället man sprayat om man råkar spraya för mkt. Fast det kanske bara är jag som gör..

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :