Semester & jobb

Oj oj, tiden bara springer iväg och jag har inte gjort ett inlägg på över en vecka!! I allafall är det en ofrivillig paus och tur är väl det ;) haha! Men nu ska allt vara på banan igen! :) Förra veckan var jag nämligen på en liten minisemester till Danmark, Göteborg och Stenungsund (jättehärligt att bara få njuta av ledighet!) och denna veckan har jag rivstartat på jobbet i Oslo! Har precis checkat in på hotellet och snart blir det lite mat! Bjuder på lite bilder från semestern så länge! :)

Vi började med en färjetur till Fredrikshavn!


Vi bodde på det nya äventyrsbadet The Reef! Riktigt stort med många pooler, simulerad åska med stora vågor, lugna perioder med fågelkvitter, ångbastu, jacuzzi, trädäck med pooler utomhus...ja det mesta inom vattenland man kan tänka sig och allt var inspirerat av karibien.



Fredrikshavn är en mysig stad och vi spenderade 2 nätter där.






Vi glassade oss på den dunderfina stranden i Fredrikshavn. 90 planterade palmer, kritvit sand och jättelånggrunt! Man tror att man befinner sig runt medelhavet!



Vi åt på en fin sushirestaurang en av kvällarna...och ja...jag råkade nog bränna mig lite på stranden... :)



I loungen på The Reef i väntan på att resa vidare mot Göteborg.


Vi möttes av ett regnigt Göteborg, men utsikten från Gothia Towers kan man inte klaga på i alla fall.





Vi avslutade semestern på Stenugsbaden Yacht Club med fint rum, middag och vin.

Kommentera inlägget här :