Today's



Stövlar Acne, klänning Pulz, smycken Efva Attling, väska Chanel.

Man kan beskriva mitt liv lite som Keno-reklamen just nu; "Måndag gör jag ingenting, ingenting...Tisdag ser jag mig omkring...." And so on. Är ju som sagt ledig i 3,5 vecka nu över jul och det är som vanligt himla härligt med en paus, det är det som får mig att orka med veckorna borta på hotell - bor trots allt ca 160 nätter/år på hotell. Så nu när jag är ledig passar jag alltså på att göra ingenting - det jag aldrig brukar göra annars :) (Eller ja, umgås, lunchar, fikar och pluggar gör jag ju...men det känns som ingenting). 

Ska ta tag i en garderobsrensning alldeles strax och sen läsa ett research paper om values-based service brands och boka flygbiljetter - slutet av januari åker jag på inköpsmässa i Frankfurt. 

Later! :)
 

Kommentera inlägget här :