Julklappar

Här kommer, om än lite sent, bilder på några av mina julklappar. :)

Ett par Acne Pistols S/S2010 blev äntligen mina!

En av mina favoritjulklappar var de här lexikonen med de 100 viktigaste designersen i världen, info om dem och foton från deras kollektioner. En otroligt inspirerande bok och jag bläddrar i dem så fort jag får en stund över.

Peacockhalsbandet i guldplätering från House of Harlow.

Parfymer från Miss Dior Cherie L'eau och Britney Spears.

Salt och pepparkvarn samt vitlökspress från Eva Solo.

Halsband i roséguldplätering och lila sten från Rebecca.

- Presentkort på skönhetsbehandlingar
- Ögoncremer från Décleor och Clinique.
- Trosor från Hanky Panky.
- Nattlinne.
- Läppglans från Dior Addict.
- Nagellack från OPI Matte i mörkblått.

och lite annat smått och gott.

Kommentarer :

#1: JETS

Vilka fina grejer! :)

skriven
#2: Emma

Fina grejer! Skitsnygga stövlar!

skriven
#3: Hanna

Inte dåliga klappar! Jag blev nyfiken på lexikonen, vad heter de? Författare?

skriven

Kommentera inlägget här :