Lately

Lite dåligt med bloggande under helgen, men har haft fullt upp med festival, och igår följde grabben med mig till Oslo. Vi tog en shoppingrunda  (jag handlade inget! Däremot köpte grabben två pikéer från Ralph Lauren och  ett par nya vita skor från Tiger), men jag hann inte till Kamikaze på Hegdehaugsveien innan de stängde, hade varit kul att komma hem med ett par röda sulor, men jag får ta det nästa gång. En fika på Eger hann vi i alla fall med innan det var dags för min vaxningstid. Avslutade gjorde vi med en mysig italiensk middag på Olivia på Aker Brygge.

Idag har jag inget speciellt planerat, egentligen skulle jag och grabben sitta på färjan till Danmark vid det här laget (en liten minisemester), men det körde ihop sig med Visby den här veckan för honom, så det blir av nästa vecka istället. 

Nu: frukost.

Kommentera inlägget här :