Hemskt

Den här veckan trilskas Oslo med mig, inga (och då menar jag verkligen nada!) hotellrum/pensionat/vandrarhem (you name it) finns lediga inom en 10 mils radie, så igår var det bara att sätta mig i bilen och köra en dryg timme för att checka in på ett supersunkigt hotellrum i öststatsstuk med våtrumstapet, fläckig heltäckningsmatta och rottingmöbler inomhus (som ändå kostade 1200:-/natten). Så ofräscht att jag avstod från duschen i morse, och idag var det samma  visa, men jag var ju tvungen att försöka byta hotell i alla fall, och resultatet blev ett nytt sunkigt hotell och mögellukten slog emot mig när jag öppnade dörren' till toan (900:-/natten), och jag som hade sett fram emot en dusch! Aldrig i livet att jag ställer mig i en spygrön duschkabin med bajsbrunt kakel och duschdraperi, den kan vara hur ren den vill, men om jag inte kan se att den är det så glöm det! Vilken tur att jag bor på fina hotell annars, för skulle det vara så här varje dag, ja då skulle jag sluta resa på en gång, I tell you.




Nu måste det sovas så jag orkar upp imorgon, för när jag reser hem imorgon är det semester!! Känns nästan overkligt! :)

Natti!

Kommentera inlägget här :