Back in Oslo


Efter att ha varit ute och rest i några dagar är jag nu tillbaka på hemmaplan - Oslo (at least for now, ikväll bär det nämligen av hem till Sverige igen!). Det firades igår med middag på en italiensk restaurang vid Rådhusplassen och en eftersläckare eller två på Barfly på Stortingsgate.

(Jag tror att jag har den sämsta blixten på min mobilkamera, man ser ju för tusan sjuk ut! Måste kolla inställningarna...)

Ni måste förresten få se bilder på mitt überhäftiga hotellrum inatt...not. Häftigt med design...grymt genomtänkt...javisst...men jag vill fortfarande inte leva på typ 3 kvadrat och ha handfatet i sovrummet...



Och jag vill framförallt inte ha ett fönster inne på toan så att man kan se ut i rummet och den som befinner sig i rummet kan kika in på dig...såå coolt och designat får det aldrig bli, vem har kommit på den dumma idén? Ingen vill väl se sin partner på toaletten i onödan om det går att slippa? :) Sådär var det på Sign i Stockholm också, glasdörrar och fönster in till toan. Oh well, var bara tvungen att visa er...livet är ingen dans på rosor när man bor på hotell varje dag heller... ;) haha!

Nu blir det frukost för min del! Ha en jättebra dag! :)

Kommentarer :

#1: Ulrika, Arvika

Hej Virre :) Fick tips av Marie att kolla din blogg, oj vad mycket bra tips du ger mig!! Ska genast shoppa bh från La Senza och införskaffa värmeskydd från Lánza:) Sköt om dig, vi kanske ses i helgen! Kram Ulrika

skriven
#2: Veronica

Ulrika: Nämen vad roligt! :D Vi ses säkert i helgen, om inte annat på torsdag på bowlingen! :) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :