Hårförlängning

Spenderar kvällen med att kika runt på lite olika webshopar som säljer äkta löshår i clip-on's. Är nämligen grymt sugen på Alexander Wang-flätan och hur långt hår jag än har så blir det inte riktigt lika maffigt utan löshår. Det som är bra med äkta hår är att det går att färga i exakt samma nyans som man själv har och hållbarheten är såå mycket bättre än syntetiskt hår. Ska höra lite med min frisör vad hon rekommenderar och om det är något speciellt märke som man borde satsa på.

Använder ni löshår/clip-on's och i så fall vilket? Kan ni rekommendera något? :)











Den grymma Alexander Wang-flätan!

Kommentarer :

#1: Emma

Jag använder löshår med clips :-) Köpte mitt på en sida som heter rapunzelofsweden.com. Äkta hår för runt tusenlappen. Och långt är det! Har klippt av mitt massor! Har beställt därifrån tidigare och alltid varit nöjd! Tips! :-)

skriven
#2: Sofia K

Jag har använt löshår i flera år och clips är det jag gillar mest, så mitt tips är att kolla in remy-håret på rapunzelofsweden.com eller happyhair.se

Sist jag beställde provade jag butikdonna.se som en vän tipsat om, men de var inte så tjocka träns som jag velat ha plus att jag satt imorse och sydde tillbaka alla clipsen som lossnat.. Det är nog bara till att prova sig fram :) Lycka till!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :