New stuff

På tjejkvällen på stan igår, fastnade jag och mamma inne på Lindex! De hade massor av vårfint och jag fick med mig hela fyra plagg hem!


En chockrosa, lite längre  top i söt modell, tunt tyg och små tofsar.



En randig klänning i stickad bomull med söta knappar i ryggen. Underbar! Tyvärr var den aningens lång, slutar strax ovanför knäna, men det är ju inget som inte en symaskin kan råda bot på! Och eftersom mamma är en hejare på det där och jag precis fixat hallen åt henne, borde det inte vara några större problem att få henne att hjälpa mig med det. :)


Nu har jag tagit oskulden på Lindex jeans! Har aldrig köpt ett par jeans där förut, men dessa var supersnygga, så jag var tvungen att prova och de satt jättefint på! Jag fick gå ner en storlek mot min normala eftersom jag misstänker att de töjer sig ganska mycket då det är lite stretch i.



Leggings med nitar. Jag har sett att Oasis har ett par liknande för 599:- och jämför man med det var dessa rena kapet! Kul att piffa upp benen med lite nitar, kommer bli supersnygga till mina Carin Wester Klea boots!

Kommentarer :

#1: jennifer

hej! jätte bra blogg !

vart köpte du dom där leggingsen? kram

skriven
#2: Veronica

Jennifer: Tack! De kommer från Lindex! :)

skriven

Kommentera inlägget här :