3xGinaTricot

Längesen som busen jag handlade något på GinaTricot (förutom deras basic linnen då som jag tycker är bra), har varit en liten downperiod och inte så mycket som har fallit mig i smaken, men nu så börjar det ta sig uppåt igen. Tre snygga saker hittade jag idag som jag tycker ni ska ta en extra titt på.

Stilren klänning som passar finfint på söndagsmiddag, julbord med släkt och familj eller hos svärföräldrarna. Sådant går hem. Hotta upp med klackar och smycken.

Tassles i form av ett halsband kan till och med "icke-pråliga" jag tycka är snyggt!

Den här raringen finns i svart med svarta paljetter och är jättefin! Supersnyggt under exempelvis en kavaj.

Kommentarer :

#1: Patricia

sett klänningen i butik, tänkte exakt som du... bra att ha när man är på middag hos svärföräldrarna :)

skriven
#2: Veronica

Patricia: :) Precis!

skriven
#3: Linn Carita

Supergulligt linne. Finr till både vardag och festligheter =)

skriven

Kommentera inlägget här :