Brazilian Blowout

Idag har jag bokat tid för en sådan här behandling.

Kommentarer :

#1: JETS

Spännande! Du får återkomma ang. resultat!

skriven
#2: JETS

Förresten, vilken typ av laser har du tänkt använda vid hårborttagningen? Jag känner mig lite smått förvirrad... ;)

skriven
#3: Anonym

Missuppfattning: Las Vegas är jag inte intresserad av men har du fått fram Tunisien bilderna än?

skriven
#4: Patricia

Visa bild sen!

skriven
#5: Veronica

JETS: Ja det ska jag göra! :) Är lite osäker på vilken som är den senaste tekniken inom laser - om det är IPL eller GentleLase, men jag kommer ta kontakt med en klinik som jag vet är bra, har god erfarenhet och verkar vara up to date så blir det säkert bra vilken metod de än använder. Hellre betala lite mer och veta att man får ett bra resultat är min melodi. :)

skriven

Kommentera inlägget här :