Beautiful Blogger Award


Jag har fått en utmärkelse och utmaning från JETS. Tack så mycket! :)

Som vinnare ska man kopiera in bilden i sin blogg och skriva 7 saker om sig själv. Sen ska man skicka vidare awarden till sju personer.

1. Jag äger inte ett enda par vanliga mjukisbyxor - bara dressar från Juicy Couture och det är det mest relaxed man någonsin kan se mig i hemma.

2. Jag älskar Super Mario Bros och när det kom ut ett nytt spel på Nintendo Wii blev jag överlycklig!

3. Jag får panik av prydnadssaker à la mormor.

4. Jag äter nästan aldrig godis och får aldrig sockersug.

5. Jag är ingen hushållsmänniska och avskyr att städa, så när det blir dags för mig och pojkvännen att flytta ihop betalar jag gladeligen för städhjälp, för att slippa tjatet om att jag aldrig hjälper till. Det handlar egentligen inte om lathet utan att jag mest prioriterar annat före så att det aldrig blir gjort.

6. Jag tycker barnafödande är bland det läskigaste som finns och helst hade jag sett att killar kunde ha fått uppgiften.

7. Jag oroar mig ständigt över hur mitt liv ska se ut om tio år och vad jag vill göra när jag blir "stor".


Jag utmanar alla er läsare att skriva sju saker om er själva, endera i er egen blogg eller bland kommentarerna. Vore himla kul att få veta lite mer om er! :) 

Kommentera inlägget här :