Wants & Needs


Jag kan se 1000 olika anledningar till att de här skulle sitta på mina fötter på alla julfester....och många fester därefter också såklart...

Nummer ett: De är lägre än de flest klackar jag har - dvs mindre ont i fötterna och mindre tjat om att jag har ont i fötterna... ;)

Nummer två: Den perfekta modellen som passar till allt...jo jag vet att jag säger det om mycket men de här ÄR verkligen den perfekta modellen.

Nummer tre: Jag har inga pumps i svart mocka sen innan...det borde vara anledning nog va? ;)

Nummer fyra: De finns kvar i storlek 36...


........

Nummer ettusen: De har röda sulor signerade Louboutin.


Ja ni fattar va?

Kommentarer :

#1: Anonym

Klart vi fattar ;) men nu måste du säga vart de finns!

skriven
#2: Patricia

Klart vi fattar ;) men nu måste du säga vart de finns!

skriven
#3: Patricia

Klart vi fattar ;) men nu måste du säga vart de finns!

skriven
#4: Veronica

Patricia: Hos Nathalie Schuterman :)

skriven

Kommentera inlägget här :