Festklänningar


H&M har laddat upp hösten med många fina klänningar som räddar festerna framöver. De här fyra är mina favoriter och om jag inte klickar hem alla ska jag åtminstone ha nr 1 och 3. Superläckert med långärmade klänningar och den smaragdgröna...wow vilken underbar färg! Och den snyggaste skärningen och trenden - ena axeln bar.

Har förövrigt fått min beige skinnjacka som jag beställde från H&M för inte så länge sen, och den är jättefin! Det jag var mest orolig för var att den skulle vara "hård" i skinnet men den är verkligen jättemjuk och härlig, inte riktigt lika mjuk som min älskade skinnjacka från C-Girl men då skiljer det sig ganska mycket i pris också, men med lite wear and tear så kommer den bli fantastisk. Grym för att vara en budgetskinnjacka! Bilder kommer :)

Kommentera inlägget här :