Packning


Då var återigen väskan packad, min rosa bundsförvant har varit med mig på alla resor i princip varje vecka året runt sen jag köpte den för ca 2 år sen, grym kvalitet Samsonite! Bara bytt hjulen en gång för att gummit slitits ut, men det gick på garantin och kostade inget. 

Åker till Gardermoen redan ikväll och flyger imorgon förmiddag. Väskan är full, full, full, men som tur är får man ta med ett handbagage som får väga upp till 18 kilo!! Tar därför en tom cabinbag med mig för all shopping. Men trots det är det svårt att veta vad man ska ha med sig på en sådan här resa som ändå berör flera årstider, höst i New York, varmt i Las Vegas och superhett i Miami.

Kommentarer :

#1: Hanne

God tur, kos deg masse! Vi var i USA i mai, og jeg gikk helt bananas på shoppingen... MYE å ta med hjem:) Nyt ferien, det høres ut som en fantastisk reise! Klem!

skriven
#2: Emma

Bra kkvalitet där! Min pojkvän har en samsonite, själv snålade jag in och köpte en halvhård från ett annat märke, och nu känner jag ändå att det är samsonite jag vill ha.. Dumsnålt! :-)

skriven

Kommentera inlägget här :