Today



Stövlar Acne Pistols, jeans H&M, tunika Zara, skinnjacka H&M, halsduk Missoni, väska Chanel.

I morse startade jag dagen med en 1,5 timmar lång powerwalk, uppfriskande minus 1 grad i bara en juicy hoodie...burr :) Efter det stresshantering (en oas mellan allt körigt) och klockan ett var det dags för lunchmöte med jobbet och en runda på stan för att hitta födelsedagspresenter till min lillebror som fyller 25. En fullspäckad dag med andra ord!

Darlingen och jag har precis klämt den nya Beck-filmen, älskar Beck! Inte för att de alltid är så kanonbra, men för att de är skönt lättsmälta och har inga konstiga vrickade slut. :)

Nu är det snart natti, men ska visa er mitt halloweenpyssel innan jag somnar.

Kommentarer :

#1: Tannaz

Hej!

Jag undrar om du har tänkt och sälja din skinnjacka?

skriven
#2: Veronica

Tannaz: tyvärr inte :)

skriven

Kommentera inlägget här :