Ett kilo plugg...


Har en bekant som precis öppnat tampongshopen.se som erbjuder allt av menskydd man kan tänka sig! Hon har spånat på idén länge och nu äntligen har webshopen öppnat! Naturligtvis klickade jag hem ett rejält lass som räcker gott och väl ett helt år, närmare bestämt ett kilo tamponger! Perfekt för mig som alltid glömmer köpa och att få dem hem till dörren - kan det bli smidigare? De kommer dessutom i en diskret box som passar fint i badrumsskåpet och tampongerna är av hög kvalitet med bra uppsugningsförmåga. Klickade även hem en liten söt organzapåse som jag kan ha tampongerna i när jag har dem i handväskan. 


 Allt som kan göra mitt liv lite enklare är jag ett stort fan av - du också? Klicka HÄR

Kommentarer :

#1: Monia

Vet inte om du hunnit läsa mailen än men du hann före mig. :-)



Tack, tack för ditt blogginlägg! Paketet är levererat ända hem till dörren.



Monia :-)

skriven
#2: Patricia

oj.. 1 kg tamponger! lär hålla hur länge som helst.



bra tips :)

skriven
#3: Emma

Bra idé! Är så sjukt dålig på att vara tjej, förtränger och glömmer jämt att köpa! Det här vore nått för mig! :-)

skriven

Kommentera inlägget här :