Today




Klackar Topshop, jeans & topp H&M, jeansskjorta Zoul/MQ, bälte Pieces, skinnjacka C-girl, smycken Efva Attling.

Har precis lunchat med boyfrienden och nu ska jag ta tag i lite rensning av garderoben och planera hur den nya (ja ni läste rätt) walk-in closeten ska se ut. Jag har ju en walk-in sedan tidigare, men det är dags att utöka till en gemensam med pojkvännen. Så nu gäller det att utnyttja utrymmena maximalt utan att det blir för crowded och se till att skohyllan blir tillräcklig, hängplatser, lådor, smyckesförvaring, en stor spegel och allt annat får plats. Jag tänker förvaring runt alla väggar ända upp till taket och i mitten som en (köks)ö med massor av lådor för smycken, bälten, scarfs, slipsar, manschettknappar osv. samtidigt som jag kan ha mina smyckesträd ovanpå ön. Vad tror ni?

Kommentera inlägget här :