Some savings to do!

Använder ni som jag Exuviance produkter? Och stör er på att Exuviance är mycket dyrare i Norden än någon annanstans?

Då måste jag tipsa er om den
HÄR sidan, som skickar från England där priserna är mycket mer humana, ungefär som de är i USA.

Kolla bara in hur mycket jag skulle spara på att beställa HELA min hudvårdsrutin, och passar jag på att beställa extra eller dubbelt av något kommer jag över den fraktfria gränsen på 150 pund.



Sparar lite drygt 1200:-  trots frakten!

Allt som går att sparas på som ligger under kategorin "tråkiga utgifter" är en opportunity cost av något annat man inte kan köpa. För 1200:- får man ett par nya Rayban's exempelvis.

Kommentarer :

#1: S

Jätte bra tips tycker jag, tack!

skriven
#2: sofie

Men skickar dom Exuviance till Sverige då? För vad jag har förstått får man inte beställa det på internet pga av syran. Eller är det fel?

skriven
#3: Veronica

Sofie: Peppar, peppar... Har beställt en gång tidigare och det gick bra. Beställde ikväll och jag har inte fått något meddelande om det att de inte skulle gå att leverera till Sverige...vet dock att USA har en sådan restriktion... Återkommer med bestämda besked när jag fått produkterna! :)

skriven

Kommentera inlägget här :