Efterlyses



Jag letar som en tok efter ett par nya gladiatorsandaler (varför? För att det är så himla skönt att traska runt i på sommaren) efter att mina gamla favoritdarlings kastade in handduken efter USA-resan i höstas.
Om de fanns skulle jag köpa exakt likadana igen!

Men så tänkte jag...ni sitter ju säkert inne på en massa tips på var jag kan hitta fina gladiatorsandaler à la Chloé som ovan eller som mina gamla från Zara - nedan

Kriterierna är att de ska vara i skinn, vara bruna och ska helst likna mina gamla... Tips?? Kom igen nu - help me out! :)



Har kommit till hotellet efter en trevlig middag med arbetskollegan.
Nu blir det dusch och titta klart på stylisterna ( ja, jag vet vem som vann, läste det på löpsedeln, men kul att se programmen i alla fall, tror det är de sista fyra avsnitten som jag missat).

Nattis på er! :)

Kommentera inlägget här :