New in



Nya örhängen som jag såg på en väninna för några veckor sen och ett par röda skinnbyxor i imitation, de var så billiga på GinaTricot att jag inte kunde motstå tills jag hittar ett par riktiga :)

Provade förresten metallicjeansen på Zara och tyvärr var de inte speciellt smala runt anklarna utan mer straight på mig :(
Divided har också ett par silverjeans (som i och för sig satt bättre) men de passade inte heller så bra.
Provade även höstens hypade skinnshorts från H&M Trend, men somehow tyckte jag bara att jag såg större ut i dem och att de liknade mer ett par löparshorts fast i skinn pga. sprundet i sidan. Jaaa, nej det blev inget köp av varken metallicjeans eller skinnshorts.

Men tipsa mig gärna om var jag kan hitta fler metallicjeans!

Nu väntar staden med brollan, shopping och kameralagning står på schemat (japp, jag har lyckats paja objektivet på min nya kamera, suck)

Kommentera inlägget här :