Dubai - Part one





Utsikten från the roof top pool and bar area.




 
Vår svit.



 
Isrink inne i Dubai Mall.






Dubai Mall med 1200 butiker! Gigantiskt! Mall of Emirates är nästan lika stor och så har vi Bur Juman som har Saks bl.a. Jag har aldrig sett något liknande i köpcenterväg!







Mall of Emirates med inbyggd skidbacke, 5 minus och snö!



Burj Khalifa - världens högsta byggning, som även rymmer Armani Hotel.








Underbar restaurang (Meat & Co) ute på pålar i vattnet med sjustjärniga Burj Al Arab som utsikt. Kändes som att sitta i Venedig, med små båtar som körde förbi.

Kommentarer :

#1: Laila

Vilket ställe! Och vilka shoppingcenter - helt galet ju! Ser fram emot fler bilder. Gott Nytt År

skriven
#2: Kristin

Ser helt underbart ut!!



Vilka klockor gillar du? Har du fler drömklocker förutom rolex? Gillar du Cartier? Vet du tipsat om klockor innan men du kanske har fler på lager:)



Mvh Kristin

skriven
#3: Elin kling

Men herregud vad overkligt! Dubai är nästa resmål tror jag!

skriven
#4: JETS

Åh, jag vill verkligen åka till Dubai! Snart.

skriven
#5: Veronica

Kristin: Märket är av mindre betydelse, men jag gillar stållänkar, med stora urtavlor, gärna gulddetaljer. Sen har jag fastnat för herrklockor med läderband :)

skriven

Kommentera inlägget här :