Dagen i korthet


Man skulle kunna tro att vi bodde på Maria "Tassel" Montazami's hotell i Frankfurt...kanske hon har en tofs med i spelet? ;P Haha!

Har: Ätit god middag, duschat och tittat på halv åtta hos mig.
Just nu: Surfar runt lite liggandes i sängen. Spanar på vårens solglasögon och inser att det kommer bli omöjligt att bara köpa ett par...
Ska: Packa väskan, imorgon lämnar jag Kristiansand för oljestaden Stavanger.
Humör: Okej, lite huvudvärk.
Äter: Inget just nu, men åt en supergod lax med fräscha wokade grönsaker, groddar och en klick örtcreme förut och till efterrätt en smaskig frukttallrik . Härligt med hotell som satsar på nyttig mat till sina hotellgäster, tar ansvar och som har förstått att man varken kan (för figuren) eller vill äta hamburgare och club sandwich varje dag. Ett hotell för resande är det verkligen, när man kommer in i restaurangen är det 20 tagna bord och det sitter bara en person vid varje bord, alla med tidningen eller mobilen/datan som enda sällskap. Så är livet för mig!
Dricker: Vatten.
Bästa: Att jag till 99% hittat balklänningen jag vill ha! Tänk puder, chiffong och silver i en smal silhuett.
Sämsta: Att jag tänkt boka in laserbehandlingen, men snart blir det sol och bad igen och jag får det aldrig till att passa...men början av maj borde ju brännan från i Mars vara borta och man har väl inte visat benen för den svenska solen än då va?
Väder: Raka motsatsen mot igår, strålande solsken, 9 plusgrader och inte en snödriva så långt ögat kan nå! Älskar kusten, känns som vår redan här( ja jag vet, det kommer säkert mer ruskväder, men det vill jag inte tänka på nu!)

Kommentera inlägget här :